Reklama2010-04-07
0

„Niskie koszty” w kampanii Scanii Fleetline

W prasie ruszyła kampania reklamowa samochodu Scania Fleetline. Akcję pod hasłem „Niskie koszty” przygotowały agencja smARTcat i firma Scania Polska.

Rozpoczęta właśnie kampania wprowadzanego na rynek ciężarówkę Scania Fleetline podkreśla niskie koszty jej zakupu i eksploatacji. Przekaz jest skierowany do pracowników dużych i średnich firm transportowych decydujących o zakupach nowych pojazdów.

Akcja obejmuje prasę branżową (m.in. „Autobusy i ciężarówki”, „Ciężarówki”, „Autotransport”). Kreację kampanii przygotowała agencja smARTcat, a planowaniem i zakupem mediów zajęła się firma Scania Polska.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas