Reklama2007-09-27
0

Nissan: nowa kolekcja na outdoorze

PRO Media House zaplanował i zakupił media na potrzeby nowejkampanii marki Nissan na zlecenie firmy PGD - największej w Polscesieci dealerskiej.

Celem kampanii jest promocja nowych modeli z kolekcji na 2007rok, m.in. nowego Nissana X-Trail, Nissana Taida oraz crossoveraQashqai.

Przygotowana akcja swoim zasięgiem obejmie między innymi: Krakóworaz kilkanaście śląskich miast. Nośnikami kampanii są billboardy5x2 m.

Kampania potrwa w Krakowie do końca października, natomiast naŚląsku działania zakończą się w połowie przyszłego miesiąca.

Kreację przygotowano w polskiej centrali Nissana.

Autor:kk

Więcej informacji:Nissan, PRO Media House

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas