Reklama2004-12-17
0

Nissan z TBWA w Chinach

Ponad 30 mln dolarów na reklamę Nissana w Państwie Środka

Należąca do Omnicon Group TBWA razem z japońskim wspólnikiem joint-venture Hakuhodo, wygrała starania o prowadzenie kampanii Nissana w Chinach - podaje serwis Adweek.
 
TBWA zajmuje się na całym świecie budżetem Nissana wartym ok. 1,5 mld USD, z czego 800 mln USD przypada na Stany Zjednoczone. Jednak to tej pory rynek azjatycki wraz ze środkowoamerykańskim nie były bastionem agencji.
 
Ze względu na szybki rozwój gospodarczy Chin w ostatnich latach, 30-milionowy przyczółek może szybko się powiększyć.
 

oprac. na podst. "TBWA Adds Nissan in China", Jack Feuer, AdWeek

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas