W 27 krajach na całym świecie rozpoczęła się internetowa akcja rozgrywek piłkarskich 'Football Mania Nivea for men'.
W połowie lutego rozpoczęła się polska kampania reklamowa międzynarodowej akcji 'Football Mania Nivea for men'. Konkurs przeprowadzany jest na stronach internetowych NIVEA na całym świecie - oprócz Polski w konkursie biorą udział uczestnicy z 27 krajów m.in. z Włoch, Francji, Niemiec, Norwegii, Brazylii. Do wygrania jest samochód BMW serii 3 oraz balsamy po goleniu Nivea for men.
Football Mania polega na prowadzeniu rozgrywek piłkarskich (strzelanie i obrona karnych) pomiędzy osobami z całego świata. W pierwszej części, rozpoczynającej się 20 lutego, gracze z Polski spotkają się z internautami z Francji.
Kampanię reklamową w internecie, kierowaną do mężczyzn, zaplanowała i przeprowadziła agencja interaktywna Internet Designers. ID przygotowało także animowane narzędzia reklamowe - billboardy i brandmarki, emitowane w serwisach internetowych gwarantujących wysoki zasięg w grupie docelowej m.in. w serwisach sportowych.
Akcja będzie trwać do połowy maja.