Reklama2007-02-13
0

Nivea: 'Good-Bye Cellulite'

Najnowsza kampania reklamowa dla NIVEA body 'Good-Bye Cellulite' została opracowana i zaprojektowana przez polski oddział TBWA.

Kampanię rozpoczęła faza teaserowa, w której na billboardach w największych miastach Polski pojawiły się trzy tajemnicze motywy: "Nie chcę Cię więcej widzieć. Good - Bye", "Z nami koniec. Good Bye", „Nigdy cię nie kochałam. Good - Bye".

   

Po 7 dniach nastąpiło rozwiązanie zagadki na outdoorze, antenie stacji telewizyjnych i w radiu.

 Wzmocnieniem kampanii jest wykorzystanie mediów ambientowych – luster w fitness clubach i na basenach, niestandardowych formatów w prasie kobiecej i specjalnie dedykowanej stronie internetowej: www.NIVEA.pl/goodbyecellulite.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas