Prasa2004-06-07
0

Niższa cena przynosi efekty

Po obniżce ceny rośnie sprzedaż "Super Expressu"

 Na półmetku warszawskiej kampanii promocyjnej "Super Expressu" pod hasłem "Podwyżkom nie, wygranym tak" można już mówić o tym, że zamierzony cel został osiągnięty - informuje "Media Express", wydawcy gazety

Sprzedaż gazety na obszarze objętym kampanią wzrosła o 14,4%. Zdaniem ME złożyło się na to wiele czynników: obniżka ceny gazety, popularność nowej zdrapki, a także szeroki zasięg kampanii outdoorowej i radiowej. Informacje o zdrapce i nowych cenach SE ukazały się w sumie na 300 bilboardach, 25 autobusach. Outdoor wspomagają spoty radiowe 3 razy w tygodniu na antenie Eski i Pogody.

Warto także podkreślić, że dodatek warszawski ukazujący od połowy lutego 2004 jest coraz lepiej rozpoznawany. W badaniach dotyczących postrzegania pierwszej strony i poszczególnych tematów gazety, Czytelnicy coraz częściej jako ważne wybierają artykuły ukazujące się w "Warszawie". Zdrapka oraz kampania promująca ją w stolicy potrwają do 15 czerwca - informuje ME.

Tymczasem jak wynika z najnowszych danych ZKDP w kwietniu sprzedaż "SE" wyniosła 242 tys. egzemplarzy, gdy miesiąc wcześniej tylko 230,1 tys.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas