Prasa 2007-06-04
0

Niższe ceny w wydaniu sieciowym 'Echo Miasta'

Od 1 czerwca 2007 r. 'Echo Miasta' wprowadza nowe, niższe ceny modułów w wydaniach sieciowych gazety.

Zmianie ulegają ceny modułów na wszystkich stronach redakcyjnych w tym na stronie trzeciej, piątej i ostatniej. W porównaniu z poprzednim cennikiem reklama na tych stronach będzie tańsza o 25%. Nowe ceny obejmują zarówno wydanie poniedziałkowe jak i wydanie czwartkowe.

- „Echo Miasta” cały czas wychodzi na przeciw oczekiwaniom swoich klientów. Ostatnio udostępniliśmy nową powierzchnię reklamową w postaci „Box-winiety”, rozszerzyliśmy kolportaż o euroskrzynki i dystrybucję branżową, stworzyliśmy możliwość umieszczania ogłoszeń drobnych w internecie. Cały czas dynamicznie się rozwijamy i kreatywnie podchodzimy do naszej oferty sprzedażowej. Liczymy również na dobrą współpracę z domami mediowymi, które mogą pomóc nam przedstawić „Echo Miasta” jako skuteczny i elastyczny nośnik reklamowy  – mówi Krzysztof Chomaniuk dyrektor ds. klientów strategicznych.

„Echo Miasta” udostępnia swoim klientom 7 własnych Biur Obsługi Klienta oraz 67 punktów pośredniczących w przyjmowaniu zleceń w całej Polsce. Oprócz standardowych formatów reklam oraz ogłoszeń drobnych, gazeta realizuje niestandardowe formaty przekazu na życzenie reklamodawców, a także usługi dodatkowe jak: inserty, sampling, wizualizacja kolportera.

Autor: kk

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas