Reklama2019-01-02
1

nju mobile w reklamie abonamentu dla dwóch numerów niszczy ofertę pełną żółci (wideo)

W nowym spocie oferty abonamentowej nju mobile bohater symbolizujący tę markę walczy z postacią pełną żółci ilustrującą niekorzystne taryfy telekomunikacyjne. Kampanię przygotowały firmy marketingowe Ogilvy & Mather i Initiative Media.

Spot pokazuje, jak bohater marki nju mobile i jego partnerka odsysają żółć z postaci symbolizującej taryfy telekomunikacyjne z niekorzystnymi warunkami: wysokimi opłatami i umowami na długi okres. Po usunięciu żółci wyłania się dwójka klientów.

Reklama promuje ofertę abonamentową nju mobile, w ramach której za 29 zł miesięcznie klient otrzymuje nielimitowane połączenia, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci w kraju oraz 10 GB pakietu internetowego (z czego 2,43 GB w ramach roamingu w Unii Europejskiej). Użytkownik za 9 zł miesięcznie może dokupić taką ofertę dla drugiego numeru.

Ponadto w ramach promocji po 6 miesiącach korzystania z oferty klient dostaje dodatkowy pakiet internetowy (po 24 miesiącach jest to 30 GB).

 

Działania reklamowe obejmują m.in. telewizję oraz internet.

Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Ogilvy & Mather, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media.

Autor:tw

Więcej informacji:nju mobile, Orange

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas