Trwa kampania reklamowa oferty nju mobile (Orange Polska) promująca wariant z trzema numerami w abonamencie.
W spocie z kampanii bohater symbolizujący markę nju mobile wspólnie z dwoma kolegami podróżuje przez krainę kojarzącą się z Meksykiem i śpiewa o promowanej ofercie.
W ramach tej oferty w wariancie z trzema kartami SIM każdy użytkownik oprócz nielimitowanych rozmów, SMS-ów i MMS-ów do wszystkich sieci w kraju może korzystać z 20 GB internetu mobilnego. Ponadto po sześciu miesiącach przyznawana jest dodatkowa paczka internetowa, która po 24 miesiącach wynosi 60 GB.
Aktywności reklamowe nju mobile są realizowane głównie w telewizji i internecie. Za kreację reklam odpowiada agencja Ogilvy & Mather, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative Media Warszawa, który od kilku lat obsługuje w tym zakresie Orange Polska.
Oferta nju mobile pojawiła się w 2013 roku, na początku ub.r. liczba jej użytkowników przekroczyła 1 mln, czemu towarzyszyła kampania reklamowa.
Technologie | Orange wprowadza nowe abonamenty. Od 60 do 80 złotych za dostęp do #hello5G i promocyjna cena za HBO GO |
W pierwszym kwartale br. Orange Polska zanotował wzrost przychodów sprzedażowych o 4,1 proc. do 2,92 mld zł, zysku operacyjnego z 88 do 116 mln zł i wyniku netto z 38 mln zł straty do 39 mln zł zysku. Liczba abonentów mobilnych telekomu zwiększyła się o 6,5 proc., a klientów internetu światłowodowego - o 38,1 proc.
Niedawno zarząd Orange Polska zaproponował, żeby firma z zeszłorocznego zysku netto nie wypłacała dywidendy.