Reklama2005-04-27
0

Nobiles maluje wnętrze z AHA

W dniu 18 kwietnia 2005 r. rozpoczął się pierwszy etap kampanii reklamowej marki Nobiles, opracowanej przez agencję reklamową AHA

Specjaliści od łamania konwencjonalnej komunikacji stworzyli unikalną kreację filmów reklamowych dla jednego z największych w Polsce dostawcy dekoracyjnych wyrobów lakierowanych.

Kampania, pod hasłem "Nobiles - kolory Twojego wnętrza", dotyczy całej palety farb jednego z największych w Polsce dostawcy dekoracyjnych wyrobów lakierowanych - firmy Nobiles Sp. z o.o.             z Włocławka. W spotach telewizyjnych, które stanowią pierwszy etap działań reklamowych, ukazane zostały piękne i niezapomniane chwile z życia rodziny, które mogą być utrwalone jedynie paletą barw Nobiles. "Są wydarzenia, które chcemy zapamiętać i utrwalić, stanowią one o wrażliwości naszego wnętrza emocjonalnie i przestrzennie." - mówi Jarosław Betlej, prezes Grupy Komunikacyjnej AHA.

"Jakość, różnorodność asortymentu, cena, serwis oraz niezawodność to te aspekty, które wyróżniają nas spośród konkurencji." - mówi Mariusz Witek, Członek Zarządu ds. marketingu i sprzedaży.

 "My odpowiadamy za wszystkie te czynniki, które czynią nasze wyroby tak unikalnymi. AHA maluje paletą kreacji to, co chcemy przekazać naszym odbiorcom. Dlatego nasza współpraca umocni markę Nobiles na rynku." - mówi Mariusz Witek.

Cała kampania reklamowa, kierowana do osób, które planują remont własnego mieszkania, ma za zadanie powiązać pozytywne emocje, ukazane w spotach reklamowych, z brandem Nobiles.

"Dzisiaj nie ma już branż niskiego zainteresowania, istnieją wyłącznie brandy o niskim zainteresowaniu. Dzisiaj każdy człowiek już wie jak pracować rolką malarską. Czas najwyższy na zdobywanie serc i zmysłów konsumenta na rzecz brandu, a nie kategorii." - mówi Jarosław Betlej.

Do zadań agencji reklamowej AHA, na tym etapie prac, należało opracowanie koncepcji kreatywnej filmów reklamowych oraz współudział w realizacji wybranych linii kreatywnych. Kampania telewizyjna rozpoczęła się 18 kwietnia 2005 roku i potrwa przez trzy miesiące. Będzie prowadzona w TVP 1, TVP 2, TVP 3, TVN, Polsat oraz TV 4.

Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Universal McCann.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas