Reklama2010-04-27
1

Noble Bank reklamuje lokatę timingową

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa lokaty timingowej oferowanej wspólnie przez Noble Bank i Noble Funds TFI. Akcję przygotował departament marketingu banku i dom mediowy MediaVest.

Ruszająca właśnie kampania reklamowa lokaty timingowej w Noble Banku i Noble Funds TFI podkreśla, że ta oferta łączy dzienną kapitalizację o wysokim oprocentowaniu z inwestycjami w jednostki uczestnictwa w wybranym subfunduszu w ramach Noble Funds FIO. Przekaz jest utrzymany w charakterystycznej dla banku konwencji retro wykorzystującej motywy tradycji i prestiżu.

Akcja obejmuje telewizję (m.in.: Discovery, TVN24, Polsat News, Animal Planet, TVP 3, TVN CNBC) oraz internet (m.in.: Onet.pl, WP.pl, Bankier.pl, Money.pl). Kreację kampanii – zaplanowanej do 23 maja – przygotował departament marketingu Noble Banku, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaVest.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas