Telewizja2016-10-21
6

Nocny talk-show „Szeptem” śledzi 180 tys. widzów. TVP2 wiceliderem rynku

Nowy nocny magazyn „Szeptem” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 177 tys. widzów. TVP2 w czasie emisji zajmuje drugie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”.

Talk-show „Szeptem” na antenie TVP2 pokazywany jest w nocy ze środy na czwartek ok godz. 0.30, począwszy od 5 października br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków programu (do 19 października) wyniosła 177 tys. osób, co przełożyło się na 6,40 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 5,97 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,90 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek cyklu. Oglądało go 225 tys. osób.

Oglądalność audycji odcinek po odcinku

Zobacz tabelę

TVP2 w paśmie nadawania „Szeptem” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVN z udziałem na poziomie 12,54 proc., nadający w tym czasie filmy fabularne. Trzeci jest Polsat (6,24 proc.; filmy), a czwarta - TVP1 (3,66 proc.; „Świat bez końca” i filmy).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem też jest TVN, a dalej plasują się: Polsat, Dwójka i Jedynka.

Widownia produkcji na tle konkurencji

Zobacz tabelę

„Szeptem” to magazyn, w którym Anna Popek i Dariusz Kowalski rozmawiają z widzami na trudne tematy, takie jak m.in.: samobójstwa, zdrady małżeńskie, mobbing w pracy czy problem tzw. Eurosierot. Każdy odcinek realizowany jest na żywo, a do studia można zatelefonować lub napisać maila.

Początkowo współprowadzącą programu miała zostać Ewa Błaszczyk, ale tuż przed pierwszą emisją okazało się, że zastąpi ją Anna Popek.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów we wrześniu br. wyniósł 8,55 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas