Reklama2010-11-10
2

Nokia N8 w Polsce: Technologia to początek. Włącz wyobraźnię (wideo)

Do sprzedaży w Polsce trafia Nokia N8. Telefon jest reklamowany w kampanii pod hasłem „Technologia to początek. Włącz wyobraźnię”, którą przygotowały firmy JWT Warszawa, Wunderman i Carat.

Nokię N8 w najbliższy weekend będzie już można kupić w wybranych sklepach Nokia Care Point, a na początku grudnia telefon trafi do sprzedaży detalicznej. Urządzenie będzie także dostępne u wszystkich operatorów komórkowych w Polsce – w pierwszej kolejności w Orange.

Launch Nokii N8 na naszym rynku wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Technologia to początek. Włącz wyobraźnię”. Akcja podkreśla najważniejsze zalety tego telefonu: aparat o rozdzielczości 12 megapikseli z możliwością nagrywania HD i wyjściem HDMI, zintegrowaną telewizję internetową, darmową nawigację i oprogramowanie Symbian 3. Kampanii towarzyszć będzie prowadzony na YouTubie konkurs „Nakręceni”, w którym zadaniem uczestników będzie nakręcenie kontynuacji zaprezentowanego fragmentu filmu.



Działania reklamowe – zaplanowane do połowy grudnia – obejmą telewizję (Polsat News, stacje z grupy TVN oraz pakietów Discovery i AtMedia), internet (portale ogólnotematyczne i społecznościowe), prasę (magazyny branżowe i lifestylowe, np. „Playboy” czy „Men’s Health”), kina (sieci Multikino i Cinema City) oraz punkty sprzedaży i kluby fitness.



Globalna kreacja kampanii została zaadaptowana na polski rynek przez JWT Warszawa, kampanię w internecie przygotowała agencja interaktywna Wunderman, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat.

Autor:tw

Więcej informacji:Nokia N8 w Polsce, Nokia N8

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas