Reklama2005-01-11
0

Nokia szuka globalnej agencji

Fiński producent telefonów komórkowych wybiera agencję, która poprowadzi ogólnoświatową kampanię komunikacyjną

O "względy" Nokii przeliczalne na ok. 200 mln dolarów starają się agencje należące do WPP Group, Interpublic Group of Cos, Omnicom Group (zwane także "Wielką Trójką") i Havas.

Na co dzień regionalnymi projektami dla Nokii zarządzają: Grey Global Group w Europie i Ameryce Północnej oraz należąca do WPP Group agencja Bates w Azji. Niemniej w przypadku kampanii o szerszym zakresie Finowie nie po raz pierwszy postanowili powierzyć opiekę nad całością jednej firmie. Na przykład obsługę kampanii telefonu komórkowego N-Gage na całym świecie w 2003 roku zapewniła, po podobnych eliminacjach, agencja Grey.

opr. Adam Czarnecki

Autor:opr. Adam Czarnecki

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas