Reklama 2010-09-20
0

Nordea Bank reklamuje kredyt mieszkaniowy (wideo)

W telewizji, internecie i BTL-u ruszyła kampania reklamowa oferty kredytów mieszkaniowych Nordea Banku. Akcję bank przygotował wspólnie z agencjami Hand Made i Media Contacts oraz domem mediowym MPG.

Rozpoczęta 17 września kampania reklamowa kredytu mieszkaniowego w Nordea Banku podkreśla zalety tej oferty: niskie raty, przyjazny proces przyznawania oraz kompetencje i doświadczenie doradców banku. Przekaz jest skierowany do aktywnych zawodowo mieszkańców dużych miast, którzy poszukują możliwości sfinansowania zakupu mieszkania lub budowy domu w złotych lub w walucie obcej. W kampanii występuje Tony Hyyryläinen, uczestnik emitowanego kilka lat temu programu „Europa da się lubić” od dłuższego czasu reklamujący Nordea Bank. Poprzednie działania reklamowe oferty kredytów mieszkaniowych banku były prowadzone wiosną br. (więcej na ten temat).



Obecna akcja obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne), internet (serwisy nordea.pl i kredyt.nordea.pl, reklamy w wyszukiwarkach i portalach społecznościowych) oraz placówki Nordea Banku (wyklejki, plakaty, ekrany bankomatów, wyciągi).

Kreację kampanii przygotowały agencje Hand Made i Media Contacts (internet), a za zakup mediów odpowiadają firmy MPG i Media Contacts (internet).

Autor: tw

Więcej informacji: Nordea Bank, Nordea

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas