W telewizji, internecie i BTL-u ruszyła jesienna odsłona kampanii reklamującej kredyt mieszkaniowy w Nordea Banku. Akcję przygotowały firmy Hand Made, Papaya Films, Media Contacts i MPG.
Kampania kredytów mieszkaniowych oferowanych przez Nordea Bank podkreśla, jak ważny jest wybór doradcy kredytowego jako partnera godnego zaufania, który przeprowadzi klienta przez proces kredytowy wprost do wymarzonego domu. W akcji wykorzystywana jest odświeżona wersja spotu znanego z wiosennej kampanii tej oferty (więcej o niej), w którym ważną rolę odgrywają lampy i włączniki. Przekaz informuje jednocześnie o niskiej marży pobieranej przy takim kredycie.
Akcja reklamowa od 23 września obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne), internet (m.in. serwisy społecznościowe) oraz działania BTL (wklejki, plakaty, ulotki, reklamy na ekranach bankomatów i wyciągach bankomatowych).
Kreację kampanii przygotowała agencja Hand Made, spot telewizyjny wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, za zakup mediów tradycyjnych odpowiada dom mediowy MPG, a kreacją i zakupem mediów w internecie zajął się dom mediowy Media Contacts.