Novem Group opracowała własne narzędzie Red Hot Chili Lead Reporting System, które pozwala na bieżącą analizę statusu rekordów (leadów) przekazywanych do call center. Ma to służyć optymalizacji wskaźników i ROI kampanii leadowych.
Red Hot Chili Lead Reporting System umożliwia śledzenie w czasie rzeczywistym „ścieżki” każdego użytkownika pozyskanego przez call center - od momentu wykonania przez niego akcji na stronie www aż do chwili zawarcia transakcji. Takie informacje pozwalają na zaawansowane monitorowanie i optymalizację skuteczności konsultantów oraz konwersji ze sprzedaży w call center na faktycznie podpisaną umowę z klientem.
Narzędzie umożliwia również skuteczne i precyzyjne wykrywanie nieprawidłowości (tzw. fraudów) oraz pomiar jakości „sprzedażowej” poszczególnych źródeł użytkowników. Dzięki temu możliwe jest eliminowanie źródeł o niskiej jakości na rzecz intensyfikacji działań na źródłach wartościowych.
System przechowuje szczegółowe dane o pozyskanych leadach, m.in. datę i czas pozyskania, datę i czas przekazania leada do call center, aktualny status, liczbę prób kontaktu. Dzięki dedykowanemu API może być zintegrowany z systemem informatycznym dowolnego call center w ciągu kilku godzin.
System umożliwia realizację jednej kampanii w kilku różnych call center, przy czym w każdej chwili można zmienić proporcje wysyłanych do nich leadów, a także na bieżąco reagować na sytuacje wyjątkowe (np. nadmierne obłożenie danego call center lub jego problemy techniczne).
- Red Hot Chili Lead Reporting System obsłużył u nas do tej pory prawie 150 tys. leadów - opisuje Jacek Pasławski, prezes Novem Group.