Internet2019-03-14
2

Nowa akcja serwisu o2 „Dzienna dawka dobrego newsa”, promująca pozytywne wiadomości

Serwis o2.pl promuje pozytywne newsy w ramach akcji „Dzienna dawka dobrego newsa”. Portal proponuje czytelnikom możliwość odpoczynku od afer, trudnych dyskusji i ataków polityków, zachęcając, by internauci sami dzielili się swoimi historiami.

W nowej akcji o2 publikowane są pozytywne historie, pokazujące kreatywnych ludzi i ich inicjatywy. Portal uzasadnia organizację cyklu chęcią motywowania, inspirowania, poprawiania humoru i dodawania energii.

Akcja portalu o2 trwa od tygodnia. Redakcja zachęca użytkowników do komentowania i udostępniania tekstów. Internauci mogą również przysyłać swoje historie, które wpisują się w ideę „Dziennej dawki dobrego newsa”.

Do tej pory w ramach kampanii dziennikarze o2 napisali m.in. o utalentowanym chłopcu, który zaczął rysować w wieku 2 lat, szczęśliwym zakończeniu poszukiwań nowego opiekuna dla porzuconego psa „Snoopa” czy gratulowali gwiazdom rodzinnych sukcesów.

Anna Gumkowska, dyrektor zarządzająca obszaru kultura i rozrywka w Wirtualnej Polsce uzasadnia, że „Dzienna dawka dobrego newsa” ma być „zobowiązaniem wobec internautów, że znajdą w serwisie również inspirujące i pozytywne historie”.

- Chcemy pokazać, że takie treści w internecie mają swoje miejsce, dla wielu użytkowników mogą być ciekawsze od codziennych, politycznych informacji - dodaje Gumowska.  

o2 to portal należący do Wirtualnej Polski (wydawcy również WP.pl). Według badania Gemius/PBI w lutym 2019 roku odwiedziło go 7,3 mln realnych użytkowników, którzy wykonali 383,9 mln odsłon, spędzając w serwisie średnio 35 minut i 50 sekund dziennie.

Autor:NB

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas