Reklama2010-04-21
1

Nowa identyfikacja wizualna ARBOmedia

ARBOmedia wprowadza nową identyfikację wizualną, która ma wyrażać jej pozycjonowanie jako agencji specjalizującej się w działaniach z obszaru active advertisingu.

- Do tej pory zajmowaliśmy się sprzedażą powierzchni reklamowej, a zarządzanie projektami kampaniami reklamowymi stanowiło dodatkowy obszar działań. Dzisiaj kładziemy nacisk na kreatywną realizację projektów reklamowych wykorzystując wszystkie media z naszego portfolio tak, by stworzyć spójną komunikację. Pomysł, koncepcja, wiedza – to dziś kompetencje ważniejsze od kontraktu na wyłączność na daną sieć nośników. Przy takim założeniu nie możemy być już domem sprzedaży mediów bo czego innego oczekują dziś nasi klienci. Dlatego zdecydowaliśmy się na nowe pozycjonowanie ARBOmedia Active Advertising - mówi Krzysztof Bińkowski, dyrektor zarządzający ARBOmedia.

Nowe pozycjonowanie i strategia komunikacji zostały opracowane we współpracy z agencją 180heartbeats, która jest również odpowiedzialna za identyfikację wizualną i opracowanie wszystkich materiałów promocyjnych, w tym serwisów internetowych www.arbomedia.pl oraz www.activeadvertising.pl.

Autor:pr

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas