Reklama2006-04-07
0

Nowa inwestycja Clear Channel Poland

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland nabyła 100% udziałów w spółce Mensa - polskiej firmie, specjalizującej się w reklamie i promocji prowadzonej bezpośrednio na terenie sieci handlowych oraz w supermarketach

Założona w 2003 roku firma Mensa Sp. z o.o specjalizuje się w rozwoju nośników reklamowych bezpośrednio w miejscach sprzedaży w sieciach handlowych. Firma współpracuje długofalowo w tym zakresie z sieciami Kaufland oraz Lidl.

„Decyzja o zakupie spółki Mensa jest konsekwencją przyjętej przez Clear Channel strategii budowania i rozwoju rozwiązań w zakresie komunikacji w miejscu sprzedaży. Naszym celem, jako firmy outdoorowej, jest dostarczanie reklamodawcy widowni „poza domem”, a sieci handlowe są kanałem za pośrednictwem którego można dotrzeć do bardzo dużego audytorium. Dzięki akwizycji Mensy poszerzamy i zasięg naszej oferty, i kompetencje w zakresie działań ambientowych.” – powiedziała Kalina Janicka, Prezes Zarządu Clear Channel Poland.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas