Reklama2006-08-31
0

Nowa kampania agencji DougFaberFamily

DougFaberFamily przeprowadzi kolejny etap kampanii makaronów Primo Gusto.

Firma Atlanta A.M., wyłączny dystrybutor lidera greckiego rynku makaronów i przetworów pomidorowych Melissa Primo Gusto planuje jesienią kolejny etap kampanii pod hasłem „Primo Gusto. Miłość na widelcu”.

Tym razem kampania telewizyjna oparta na spocie „Cinema Paradiso” zostanie również uzupełniona o kampanię w magazynach kobiecych, a także działania PR.

Obsługą full service Atlanty agencja DougFaberFamily zajmuje się od 2004 roku. Realizowana przez DFF strategia komunikacji do tej pory przyniosła wzrost udziałów Primo Gusto w rynku makaronów o  ponad 6%.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas