Reklama2007-11-29
0

Nowa kampania Banku BGŻ

Agencja McCann Erickson przygotowała dla Banku BGŻ zimowąkomunikację kredytu gotówkowego.

Celem kampanii jest poinformowanie o atrakcyjnym cenowo kredyciegotówkowym dla osób fizycznych z przeznaczeniem na dowolny cel.Oferta skierowana jest przede wszystkim na wydatki związane zokresem zimowym - Święta, Nowy Rok, wyjazdy zimowe, śnieżneatrakcje.

Kampania w mediach rozpoczęła się 26.11. i potrwa przez dwatygodnie. Działania BTL przygotowała agencja MomentumWorldwide.

Kampania obejmuje działania w  radio oraz prasie ogólnopolskiej(dodatki prezentowe).

gfdgregd

Nad realizacją projektu ze strony agencji McCann Ericksonczuwali: Piotr Łukasiewicz (Planning Director), Jan Kisielewski(Strategic Planner), Iwona Kluszczyńska (Creative Director) iWojciech Dagiel (Creative Director), Blanka Lipińska (CreativeGroup Head), Robert Olszewski (Copywriter), Marta Okła (AccountManager), Iwona Michalska (Senior Account Executive).

Ze strony Klienta projekt koordynował zespół w składzie: MariaKudelska (Dyrektor Zarządzający w Pionie Komunikacji), MałgorzataWagner (Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej), JustynaPłodziszewska (Kierownik Wydziału Zarządzania Marką i WsparciaSprzedaży), Małgorzata Witkowska (Starszy Specjalista ds.marketingu).

Kampanię w mediach zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD.

Autor:pr

Więcej informacji:Bank BGŻ

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas