Reklama2004-07-28
0

Nowa kampania Frito Lay

Polski i rosyjski oddział BBDO przygotowały wspólnie spot reklamowy dla Frito Lay

Frito Lay Poland Sp. z o.o. wprowadza do sprzedaży nową linię chipsów Lay's o nazwie Złociste w trzech smakach: naturalnie solone, z koperkiem i maślane. Ich sprzedaż wspiera kampanią telewizyjną oraz działaniami BTL - informuje internetowe wydanie "Media&Marketing Polska".

 Spot w wersjach 30- i 15-sekundowej emitowany jest w Polsacie i TV4 (kampanię telewizyjną zaplanowano na 13 tygodni). Przy tworzeniu kreacji reklam pracowały wspólnie rosyjska agencja BBDO Moskwa oraz polska agencja NoS/BBDO. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD. Wsparciem kampanii telewizyjnej są również materiały BTL, takie jak: plakaty, headery, wobblery i stojaki do hipermarketów oraz reklamy w prasie handlowej.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas