Reklama2003-02-19
0

Nowa kampania Hortexu

Na półkach sklepowych pojawiły się promocyjne opakowania soków i mrożonek marki Hortex. Po intensywnych działaniach wizerunkowych przyszedł czas na promocję konsumencką, która potrwa do połowy czerwca br. Promocyjne opakowania soków i mrożonek informują o szczegółach akcji oraz bardzo atrakcyjnych nagrodach.

W promocji Hortexu można wygrać dom, 3 Mitsubishi Pajero, karty kredytowe z limitem od 1.000 do 10.000 złotych, lodówko-zamrażarki, minutniki oraz komplety pościeli Hortex. Dzięki zastosowanemu mechanizmowi promocji typu „instant win”, konsument znajduje informację o wygranej w zakupionym opakowaniu.

W poniedziałek 17 lutego ruszyła telewizyjna kampania wspierająca promocję. Kampanię telewizyjną opracowała i przygotowała agencja G7 (była agencja D’Arcy) . Film oparty jest o kocept bazujący na wyrażajacym niedowierzanie stwierdzeniu "Uszczypnij mnie". Pokazuje on ludzi, ktorzy wygrali bardzo atrakcyjne nagrody i nie mogac uwierzyc w swoje szczescie prosza o uszczypnięcie, aby stwierdzić, czy to nie sen. Pack shot wyjasnia, ze tak aktrakcyjne nagrody mozna wygrac w promocji sokow i mrozonek Hortexu.

Kampanię przygotowali:

Ze strony klienta:

Dyrektor Marketingu Joanna Bujarska

Senior brand Manager Rafał Leszczyński

Ze strony agencji:

Dyrektor Kreatywny Maciej Kowalczuk

Art Director Karolina Lewicka

Copywriter Kinga Grzelewska

Account Director Agnieszka Dąbrowska,

Account Manager Dorota Banaszek

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas