Reklama2005-04-20
0

Nowa kampania Nikona

Agencja Paralotna przygotowała dla firmy Nikon kampanię promującą aparaty Coolpix 4600 i 5600. Kampania prowadzona jest pod hasłem 'Świat się kręci'

Kampania skierowana jest do młodych aktywnych mieszkańców średnich i dużych miast. Z założenia ma trafić do jak najszerszego odbiorcy prezentując aparaty Coolpix 4600/5600 jako doskonały wybór dla ludzi ceniących nowoczesność, markę i aktywny styl życia.

Kampania ma wykreować nowoczesny i dynamiczny wizerunek produktów tańszego segmentu linii Coolpix.

Medium wiodącym kampanii będzie Internet w tym: bannery na portalach Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Onet i w komunikatorze Gadu-Gadu. Medium wspierającym będzie prasa komputerowa i fotograficzna m.in. PC World Komputer, Enter, Chip, ZOOM, Fotografia Cyfrowa.

Klient: Nikon

Przedstawiciel klienta: Katarzyna Romaniuk, Agnieszka Bischoff

Agencja: Paralotna

Przedstawiciel agencji: Agnieszka Kotkowska, Radek Maciorowski

Dyr. Kreatywny:Michał Holewjusz, Paweł Lis

Dyr. Artystyczny: Paweł Lis

Copywriter: Mariusz Bagan

Czas trwania: kwiecień – maj 2005

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas