Reklama2005-04-28
0

Nowa kampania Paralotnej dla Nikona

W maju rusza kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nowy model aparatu Nikona - cyfrową lustrzankę D50

Kampania prowadzona pod hasłem „Serce obrazu” ma aspiracyjny, imageowy charakter, który z założenia ma inspirować ludzi do odkrywania głębszego sensu obrazu. Na layoutach Nikon D50 ożywia obraz ukazując nieznaną prawdę o nim. Kampania skierowana jest zarówno do użytkowników lustrzanek analogowych jak i do konsumentów posiadających kompaktowe aparaty cyfrowe i ma zachęcać obie grupy do zrobienia kolejnego kroku w sztuce/warsztacie fotografowania.

Kampania prowadzona będzie w prasie, internecie oraz na wielkich formach outdorowych.

Klient: Nikon Polska

Przedst. klienta: Katarzyna Romaniuk

Agencja: Paralotna

Przedst. agencji: Agnieszka Kotkowska, Radek Maciorowski

Dyr. Kreatywny: Michał Holewjusz, Paweł Lis

Dyr. Artystyczny: Paweł Lis

Copywriter: Mariusz Bagan

Media: Prasa, outdoor, internet

Czas trwania: start koniec kwietnia.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas