Reklama 2006-02-24
0

Nowa kampania PKO BP

Agencja Euro RSCG 4D przygotowała kampanię prasową dla PKO Banku Polskiego.

Kampania ma związek z przyznaniem jednemu z  produktów banku– Instrumentowi Pieniądza Elektronicznego – prestiżowej nagrody „Alicja 2005” miesięcznika „Twój Styl” w kategorii „Najbardziej innowacyjny i przyjazny produkt finansowy”.

Kampania rusza 24 lutego i potrwa do 1 marca br. Pomysł na ogłoszenie prasowe oparty został o potrzebę przekazania rzetelnej informacji o sukcesie oferowanego przez PKO Bank Polski produktu.

Instrument Pieniądza Elektronicznego został wydany we współpracy z miastem Poznań w postaci karty bankomatowej. Karta ta spełnia wymagania stawiane przez Jednostki Samorządu Terytorialnego wypłacające świadczenia pieniężne, a także usprawnia pracę tych instytucji oraz obniża koszty ich funkcjonowania.

Kampania obejmuje emisję ogłoszeń prasowych w takich tytułach jak: „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Gazeta Prawna”, „Puls Biznesu”, „Wspólnota”, i „Głos Wielkopolski”.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy OMD.

Autor: kk

Więcej informacji: oszustwa pko bp, bank, kredyty hipoteczne

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas