Reklama2004-10-08
0

Nowa kampania Polsilvera

Agencja Gruppa66 Ogilvy rozpoczęła obsługę marki Polsilver należącej do Gillette Group Poland

Pierwszym projektem przygotowanym i realizowanym dla tej marki jest kampania telewizyjna oraz działania w punktach sprzedaży. Kampania ruszyła na początku października i potrwa do końca listopada.

Celem kampanii jest poinformowanie o nowej cenie maszynek Polsilver. 20- i 15-sekundowe spoty telewizyjny będą emitowane w następujących stacjach: TVP, Polsat, TVN.

Dodatkowo w punktach sprzedaży pojawią się materiały promocyjne.

Obsługą Polsilver oraz pozostałych marek należących do Gillette Group Poland (Oral-B, Braun, Duracell oraz Gillette) zajmuje się w agencji Gruppa66 Ogilvy zespół Client Service Macieja Lissowskiego.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas