Reklama2003-01-21
0

Nowa kampania promocyjna mleka Łaciate

Agencja G7 (Dawniej D’Arcy) przygotowała nową kampanię promocyjną mleka Łaciate. Celem najnowszej promocji marki jest zwiększenie jej udziałów rynkowych, a także dalsze wzmacnianie wizerunku.

Ze względu na ogromny sukces promocji „Samo mleko czy nagroda” z przed dwóch lat wykorzystano podobny mechanizm zabawy. Każdy, kto znajdzie wodę w kartonie Łaciatego wygrywa jedną z 4444 specjalnych nagród. Dwa 30” spoty telewizyjne „Jolka” i „Generał” przygotowane przez G7 w humorystyczny sposób nawiązują do zabawy z przed 2 lat. Dodatkowo przygotowano spoty 10” informujące o nagrodach. Dwie główne nagrody promocji to samochody VW New Beetle. Dodatkowo można wygrać specjalne łaciate lodówki, serwisy do kawy, łaciate komplety domatora – kapcie i szlafroki, a także kubki.

Promocja potrwa do końca Marca 2003. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaVest/ Starcom.

Marka Łaciate istnieje na rynku od 1995. Od początku istnienia jest niekwestionowanym liderem mleka UHT w kartonie, z 36 procentowym udziałem rynku wg MEMBR (dane łączne za 2002 rok). Mleko Łaciate produkowane jest przez Spółdzielnię Mleczarską Mlekpol w Grajewie.

Agencja G7 jest nową agencją powstałą na bazie agencji D’Arcy. Firma zatrudnia 67 osób. Jej klientami są min Polska Telefonia Cyfrowa, PZU Życie, Altadis Tobacco, Hortex, Cussons Polska, Avon i Tetra Pak.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas