Reklama2006-10-10
0

Nowa kampania reklamowa Apollo Multimedia

W połowie października rozpoczyna się nowa kampania reklamowa odtwarzaczy mp3 i akcesoriów komputerowych Apollo Multimedia.

Kampania ma na celu wzmocnienie świadomości produktów Apollo wśród klientów.

Reklamy pojawią się w najpopularniejszych pismach młodzieżowych (Bravo, Bravo Sport, Bravo Girl), komputerowych (PC Format, Click!, CD Action, Enter) oraz wydaniu specjalnym magazynu Focus. Kampania potrwa do stycznia przyszłego roku i wsparta będzie działaniami public relations.

W kampanii wykorzystanych zostanie 5 layoutów prezentujących odtwarzacz mp3, kontrolery gier: kierownicę i joypad, akcesoria do notebooków oraz zestaw głośników multimedialnych i słuchawki.

Przygotowaniem kreacji i zakupem mediów zajęła się bezpośrednio firma Apollo Electronics.

Autor:wm

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas