Reklama2005-11-30
0

Nowa kampania reklamowa Cin&Cin

W poniedziałek, 28 listopada rozpoczęła się telewizyjna kampania marki Cin&Cin.

Inspiracją dla filmu była bajka o Kopciuszku. Kopciuszek Cin&Cin to śmiała, pewna swej atrakcyjności kobieta, która wie czego chce. Stąd nowy spot Cin&Cin przesycony jest emocjami i subtelnym erotyzmem.

„Marka Cin&Cin to wicelider na polskim rynku w kategorii win musujących i szampanów Celem kampanii jest wzrost świadomości marki Cin&Cin wśród konsumentów. Grudzień i początek nowego roku to najważniejszy i najbardziej gorący okres dla win musujących, dlatego chcemy go efektywnie wykorzystać.” – mówi Marcin Andrzejczyk, brand manager marki Cin&Cin w Ambra S.A. 

Kampania telewizyjna rusza w poniedziałek, 28 listopada i potrwa do końca roku.

Media zakupił Media Direcion. Spot będzie można zobaczyć w, m.in.: TVP1, TVP2, Polsacie, TVN i wybranych kanałach tematycznych , tj. TVN Style.

Nowy spot reklamowy przygotowała Agencja reklamowa Open.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas