Reklama2007-05-16
0

Nowa kampania reklamowa Delta Air Lines

Amerykańskie linie lotnicze Delta Air Lines uruchomią nową kampanię marketingową w USA.

Jak twierdzi przewoźnik, nowa kampania o nazwie 'Change' ma zwiastować jego "nową erę, wprowadzić zaktualizowany, wyrazisty i nowoczesny znak firmowy oraz prezentować odświeżone doświadczenie konsumenckie".

W kampanii wykorzystane zostaną takie media jak telewizja, prasa, radio, Internet i outdoor.

W telewizyjnych reklamach, które będą miały wersje 60, 30 i 15-sekundowe, wystąpią pracownicy firmy. Spoty nadawane będą w TBS, Fox Sports Network oraz lokalnych stacjach w Nowym Jorku i Atlancie.

Reklamy prasowe pojawią się m.in. w takich pismach jak New York Times, Wall Street Journal, Travel + Leisure, Vanity Fair, New Yorker i Wired. Na ulicach Nowego Jorku, Atlanty i Los Angeles pojawią się również billboardy promujące Deltę.

Linie lotnicze Delta Air Lines powstały w 1928 roku w amerykańskim stanie Luizjana. Swoją główną siedzibę mają w Atlancie. To jeden z największych przewoźników na świecie. Obsługuje trasy z USA do Europy, Azji, Ameryki Łacińskiej, Kanady i na bliski Wschód oraz połączenia wewnętrzne.

Autor:Brandweek - km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas