Reklama 2010-02-08
0

Nowa kampania reklamowa kaszek Nestlé

W piątek ruszyła nowa kampania telewizyjna kaszek Nestlé. Jest to kampania wspierająca linię kaszek ryżowych i kaszek mleczno-ryżowych z probiotykami Bifidus BL.

Hasło kampanii to „Kaszki Nestlé pomagają chronić Twoje dziecko od wewnątrz”. Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca marca.

Kampania telewizyjna ma format 30-sekundowego spotu reklamowego, który emitowany będzie w takich stacjach jak TVP1, TVP2, TVN oraz Polsat.

Spot telewizyjny jest elementem szerszego wsparcia kaszek Nestlé. Kampania obejmuje też działania reklamowe w prasie parentingowej, które rozpoczynają się od wydań marcowych i potrwają do końca 2010 roku.

Adaptację spotu reklamowego przygotowała agencja Publicis. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia.

Autor: wm

Więcej informacji: Nestlé

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas