Reklama2005-03-23
0

Nowa kampania Simplus Team

Euro RSCG Warsaw przygotowało kolejną edycję multimedialnej kampanii reklamowej Simplus Team w telewizji, prasie, radiu, Internecie, na Outdoorze i na materiałach BTL

Celem kampanii Simplus Team pod hasłem „Scena” jest przedstawienie najlepszej oferty na cenę SMS-a w sieci Plus GSM do 7 swojaków.

Głównym motywem kampanii Simplusa jest piękna dziewczyna o niesamowitych „warunkach”, prezentująca  na scenie przełomową ofertę – SMS za 1 grosz. Jej plany zamierza pokrzyżować zazdrosna koleżanka, która rozwścieczona, za kulisami opuszcza wajchę wyłączając prąd na scenie. Mimo absolutnych ciemności bohaterka filmu radzi sobie świetnie: fosforyzująca jedynka jest doskonale widoczna.

Oprócz 15” sekundowego filmu emitowanego między innymi w TVP, MTV, Vivie, Polsacie TVN, kampanię tworzą outdoory (City Light, Clear Chanel, AMS, ) oraz reklamy w radiu (m.in. RMF FM, Eska, oraz radiostacjach lokalnych),  prasie  (Super Express, tytułach niszowych, Botique Nights) i w Internecie (Onet.pl, Wirtualna Polska, Tenit.pl, Gadu-Gadu). Dodatkowo zostały zaplanowane materiały BTL w punktach sprzedaży – tablice w szkołach w 10 miastach, plakaty, standy w kafejkach internetowych.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się McCann Ericsson.

Kampania wystartowała 18. 03 i potrwa do końca marca.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas