Głównym celem strategicznym kampanii, która rozpoczęła się 23 lipca jest zwiększenie udziału marki Woolite Perła w szerokim segmencie środków do prania
Głównym celem strategicznym kampanii, która rozpoczęła się 23 lipca jest zwiększenie udziału marki Woolite Perła w szerokim segmencie środków do prania, z z poziomu 1,2% do poziomu 2% w roku 2003. Rolą reklamy w osiągnięciu tego celu jest edukacja i przekonanie nie-użytkowniczek kategorii o potrzebie i zaletach stosowania środków do prania tkanin delikatnych. (więcej poniżej)
Zobacz tabelęej o domu. Wie, że jeżeli będzie używała zwykłych proszków jej ulubiony sweter po prostu się zniszczy. Wybrała Woolite Perła, bo dzięki niej może go prać i nosić kiedy tylko ma na to ochotę, a sweter zawsze wygląda wspaniale.
W kampanii wykorzystano telewizję (TVP 1, TVP 2, TVP 3). Mediami zajął się Media Edge, a kreację przygotowała agencja Euro RSCG New Europe.
Autor: