Reklama2004-07-09
0

Nowa marka Pepsi

Pepsi wprowadza na rynek konkurencyjny produkt wobec Coca-Coli

W miniony weekend w Stanach Zjednoczonych rozpoczęła się intensywna kampania nowego napoju Pepsi - Pepsi Edge, który charakteryzuje się zmniejszoną zawartością kalorii. Od miesiąca w USA podobny napój - C2 - sprzedaje koncern Coca-Cola.   

Kampania Pepsi, którą przygotował nowojorski oddział agencji BBDO, obejmuje zasięgiem telewizję i prasę.

W spocie telewizyjnym występują znane postacie ze świata mediów, którzy dowcipnie opowiadają o humorystycznych sytuacjach sytuacjach codziennego życia.
 
W chwili obecnej nie wiadomo czy C2 i Pepsi Edge pojawią się w sprzedaży w innych krajach.      

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas