20 maja w sprzedaży pojawi się odświeżona wersja miesięcznika „Wróżka” (Wydawnictwo Te-Jot). Magazyn ma jeszcze bardziej pozycjonować się jako tytuł dla kobiet.
Zmieni się przede wszystkim zawartość tytułu. „Wróżka” będzie się teraz składała z trzech części, a każda poświęcona będzie innej sferze życia – magicznej, astralnej oraz naturalnej. Oprócz tematyki związanej z magią i gwiazdami, magazyn zamieszczał będzie także m.in. prawdziwe historie kobiet.
Nakład nowej „Wróżki” wyniesie 125 tysięcy egzemplarzy (wcześniej wynosił średnio około 130 tys. egz.), a magazyn składał się będzie ze 145 stron. Wprowadzeniu na rynek odświeżonej wersji tytułu towarzyszyć będzie kampania reklamowa oraz promocja w wybranych punktach sieci Empik oraz HDS. Nie zmieni się cena, która nadal będzie wynosiła 8,99 złotych.
„Wróżka” publikowana jest przez wydawnictwo Te-Jot. Średnia sprzedaż tytułu w ubiegłym roku wyniosła 78 450 egzemplarzy.