Pismo „M jak Mama” (Grupa ZPR Media) uruchomiło nową odsłonę swojej strony internetowej, mjakmama.pl. Została zbudowana od podstaw, zmianie uległ też jej wygląd. Serwis i miesięcznik odświeżył również logotyp.
Nowy serwis „M jak Mama” ma być bardziej nowoczesny, czytelny i przejrzysty dla czytelnika. Został dopasowany do potrzeb użytkowników urządzeń mobilnych, ale i komputerów. Pojawiły się w nim nowe sekcje, wyróżnione zostały takie obszary tematyczne jak: przed ciążą, ciąża, poród, niemowlę, dziecko, nastolatek, edukacja, mama, dom, prawo i finanse, nasze akcje, testy i quizy. Portal oferuje także praktyczne narzędzia oraz kalkulatory dla użytkowników.
- Zgodnie ze strategią łączenia wszystkich kanałów komunikacji pod wspólną marką, ujednoliciliśmy identyfikację wizualną i formę serwisu Mjakmama.pl wraz z subdomenami oraz miesięcznika „M jak Mama”. Jest to naturalne odzwierciedlenie działań redakcji przygotowujących treści na potrzeby platform cyfrowych i analogowych pod kierownictwem jednej redaktor naczelnej Marty Radzik-Maj - tłumaczy Anna Małek, wydawca segmentu Parenting i Zdrowie.
Nowy serwis „M jak Mama” współdzieli serwer wraz z innymi stronami Grupy ZPR Media, m.in. z Poradnikzdrowie.pl oraz z witrynami Radia ESKA, „Super Expressu” i „Muratora”.
Miesięcznik „M jak mama” i serwis Mjakmama.pl jest obecny na rynku od ponad 10 lat, porusza tematykę kobiecą – z naciskiem na ciążę oraz wychowanie i opieka nad dzieckiem. Pod marką „M jak Mama” organizowane są także projekty specjalne, wspierające rodziców na różnych etapach rodzicielstwa m.in. „Mama ma biznes” i „MamaGO Camp”.