Prasa2007-06-28
0

Nowa oferta G+J

Wydawnictwo G+J uruchamia usługę tanich połączeńmiędzynarodowych pod marką Halo.pl.

Usługa realizowana jest przy wykorzystaniu numerów dostępowych0300, we współpracy z partnerem technologicznym - firmą GTSEnergis.

"Dla każdego pisma G+J przygotowane zostały odrębne kampaniereklamowe, dostosowane do charakterystyki czytelników. MarkaHalo.pl spina całą kampanię, ale to marki pism są najważniejsze ito właśnie pisma rekomendują usługę swoim czytelnikom" - tłumaczyMarcin Kozioł, dyrektor multimediów G+J.

Dla każdego z magazynów przygotowano odrębną wizualizacjęreklamy usługi (kreacja: G+J), dostosowaną do charakteru pisma.Dodatkowo, nagrania dźwiękowe po nawiązaniu połączeniatelefonicznego przypominają o piśmie polecającym usługę (np."dzwonisz taniej dzięki magazynowi Glamour"). Zróżnicowano takżegłosy lektorów, by dopasować je do oczekiwań odbiorcówposzczególnych magazynów.

Kampania usługi Halo.pl obejmie wszystkie pisma G+J. Pierwszereklamy ukazały się już w pismach: Moje Mieszkanie, Glamour, Naj,Gala TOP i Focus.

Autor:

Więcej informacji:G+J

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas