Telewizja2011-01-25
0

Nowa oferta marketingowa The Walt Disney Company na początek w Polsce

The Walt Disney Company opracował Disneymedia+ – zintegrowaną ofertę promocyjno-reklamową. Polska to pierwszy kraj w Europie, w którym zostaje ona udostępniona.

Disneymedia+ obejmuje rozwiązania promocyjne i reklamowe wykorzystujące wszystkie projekty realizowane przez The Walt Disney Company: produkcje filmowe, widowiska sceniczne, magazyny i książki, filmy na DVD i Blue-ray, produkty konsumenckie, a także muzykę, kanały telewizyjne i strony internetowe. W ofercie są takie marki jak Disney Channel, Disney XD, Playhouse Disney, Marvel czy Pixar.

The Walt Disney Company przekonuje, że wspólna oferta marketingowa usprawni obsługę reklamodawców i parnterów bienzsowych, pozwalając im maksymalnie wykorzystać promocyjnie poszczególne projekty i brandy. Do tej pory kontrakty reklamowe i promocyjne były oddzielnie negocjowane przez poszczególne oddziały biznesowe koncernu.

Polska to pierwszy rynek w Europie, na którym udostępniana jest Disneymedia+. Ofertą w naszym kraju będzie zarządzał zespół kierowany przez Patryka Pipetę, dyrektora sprzedaży The Walt Disney Company Polska.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas