Reklama2007-01-19
0

Nowa oferta reklamowa Gazeta.pl

Nowy layout i rozwiązania dla reklamodawców - to nowości zaproponowane w newsletterach portalu Gazeta.pl.

Newslettery otrzymały nowe logo oraz podział na część redakcyjną i reklamową. Reklamodawcy mogą w nich korzystać z takich form reklamowych jak billboard 750x100, śródtekst 300x250 oraz podśródtekst 300x50. W ramach sponsoringu oferowany jest billboard 750x100 oraz dolna belka zamykająca 750x50. Reklamę można zamieścić w wybranym newsletterze tematycznym lub w pakiecie we wszystkich newsletterach informacyjnych wysyłanych danego dnia.

Newslettery portalu Gazeta.pl obejmują trzy zakresy tematyczne: informacje ogólne (m. in. z kraju, ze świata, gospodarcze, kulturalne, sportowe, dziś w Gazecie Wyborczej), informacje lokalne z 21 największych miast Polski oraz newslettery czasopism (eDziecko, Avanti, Kuchnia). Newslettery ogólne otrzymuje codziennie 132 tysiące osób, lokalne - 74 tysiące. Newslettery czasopism, rozsyłane co tydzień lub co miesiąc, subskrybuje 95,5 tysiąca internautów. Łącznie portal Gazeta.pl oferuje swoim użytkownikom 34 newslettery.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas