Reklama2007-03-29
0

Nowa oferta reklamowa WP i Netsprint

Wirtualna Polska i NetSprint.pl rozpoczęły testy Linku Telefonicznego.

Wirtualna Polska i NetSprint.pl testują nowy, rozliczany w modelu „pay per call”, produkt reklamowy. Link Telefoniczny wyświetlany będzie powyżej wyników wyszukiwania w postaci krótkiego tekstu reklamowego wraz ze specjalnym numerem telefonu. Reklamodawca płacić będzie jedynie za połączenia klientów z numerem telefonu przedsiębiorcy trwające dłużej niż 10 sekund.

Każdemu reklamodawcy, korzystającemu z Linków Telefonicznych, przydzielony zostanie indywidualny numer telefonu, wyświetlany obok tekstu reklamowego. W zależności od potrzeb, będzie to numer 0800 lub lokalny. Wszystkie rozmowy od zainteresowanych Klientów będą automatycznie przekierowywane na telefon reklamodawcy. W okresie testów Link Telefoniczny będzie wyświetlany tylko w wyszukiwarce na portalu Wirtualna Polska oraz na serwisie netsprint.pl.

Oficjalne wprowadzenie Linku Telefonicznego do oferty reklamowej planowane jest w kwietniu.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas