Reklama2005-05-17
0

Nowa oferta sponsoringowa na MTV Polska

Internetowa sieć reklamowa IDMnet wprowadza do oferty nowe pakiety na witrynie MTV oraz nowe propozycje sponsoringu

Nowe formy reklamy internetowej, jakie pojawiły się w serwisie MTV.pl to boksy śródtekstowe, formy rozwijane i przewijane (scroll). Dzięki temu serwis pozwala na emisje wszystkich zaawansowanych postaci reklam, włączając w to także reklamy typu videoad (streaming audio/video). Ciekawym elementem oferty sponsoringowej są dedykowane podserwisy. Na potrzeby Klienta może zostać przygotowana nowa sekcja serwisu MTV.pl wraz ze specjalną zawartością budowaną na bazie obszernych zasobów MTV - informuje nadawca.

Dla realizacji kampanii reklamowych z zastosowaniem najczęściej stosowanych form reklamy internetowej zostały przygotowane specjalne pakiety zasięgowe, które pozwalają dotrzeć nawet do 100 000 użytkowników w miesiącu.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas