Telewizja2008-06-05
0

Nowa oprawa EuroNews

Europejski kanał informacyjny EuroNews całkowicie zmienił swojąoprawę graficzną.

Rebrandingiem, któremu towarzyszy kampania reklamowa, zajęła sięfrancuska firma FFL Paris - informuje serwis Brand Republic.

To pierwsza zmiana oprawy graficznej w 15-letniej historiistacji, którą uruchomiła grupa 11 europejskich nadawców publicznychw celu dostarczenia widzom alternatywnego źródła informacji dlaamerykańskiego kanału CNN.

Nowa oprawa graficzna EuroNews, z logo w postaci kółka w kolorzebiałym oraz sloganem "czysty", ma na celu podkreślenie, że stacjaprezentuje informacje bezstronnie. Jednocześnie uaktualniony zostałrównież internetowy serwis kanału, a przez pierwsze trzy dni całąprzestrzeń reklamową na stronie wykupiła firma Nokia.

Rebrandingowi towarzyszyła kampania prasowa w wielu największycheuropejskich dziennikach, m.in. w Financial Times i Guardianie.

Każdego roku EuroNews otrzymuje 50 milionów euro dofinansowaniaod Europejskiej Unii Nadawców (European Broadcasting Union - EBU).Unikalność stacji polega na tym, że nie ma w nim prezenterów, anewsy prezentowane są w postaci obrazu i tekstu, którym towarzyszykomentarz m.in. w angielskiej, francuskiej i niemieckiej wersjijęzykowej.

źródło: Brand Republic

Autor:km

Więcej informacji:EuroNews

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas