Reklama2006-10-10
0

Nowa osoba w Paralotnej

Michał Leszczyński objął stanowisko Client Service Directora & Strategic Directora w Agencji Paralotna.

Do podstawowych obowiązków Leszczyńskiego należeć będzie: zarządzanie budżetami reklamowymi Klientów agencji; kierowanie Działem Obsługi Klienta; współtworzenie strategii i polityki nowobiznesowej agencji.

Michał Leszczyński związany jest z branżą reklamową od 1997 roku. Wcześniej pracował jako CSD w Testardo / Testardo Bates i Testardo Red Cell oraz jako Strategic Director w Polymusie.

Zajmował się obsługą takich budżetów Idea Centertel; Commercial Union – TUnŻ / PTE; Grundig; GlaxoSmithKline; Unilever, PTC; US Pharmacia; Raisio Polska Foods; Perła Browary Lubelskie, Frito Lay Poland; Zepter; Colgate Palmolive; Yellow Tel; Ferrero; ZPT Warszawa; Jeronimo Martins;

Michał Leszczyński ukończył kierunek Zarządzanie i Marketing na SGH. Dodatkowo – program z elementami tzw. Ścieżki Europejskiej.

Autor:pr

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas