Reklama2011-01-26
9

Nowa Pepsi Twist wsparta kampanią reklamową (wideo)

W telewizji, prasie, internecie, sklepach i na outdoorze rusza kampania reklamowa zmienionej Pepsi Twist. Akcję przygotowały agencja reklamowa BBDO i dom mediowy Media Direction OMD.

Rozpoczęta właśnie kampania Pepsi Twist reklamuje odświeżony wizerunek tej marki. Napój jest dostępny w butelkach z wyeksponowanym żółtym napisem „Twist”, który ma podkreślać jego orzeźwiający, cytrynowy smak.

Kampania reklamująca tę zmianę przebiega pod hasłem „Zasmakuj cytrynowej Pepsi Twist”, obejmując telewizję (TVN, Polsat, wybrane stacje z pakietu At Media i Discovery), prasę, internet, outdoor (400 nośników w największych miastach) oraz punkty sprzedaży (materiały POS).



Akcję – zaplanowaną na 5 tygodni – na zlecenie PepsiCo przygotowały agencja reklamowa BBDO (koncepcja kreatywna i produkcja spotu telewizyjnego) oraz dom mediowy Media Direction OMD (zakup mediów).

Autor:tw

Więcej informacji:Pepsi Twist, Pepsi

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas