Polski oddział Viacom International Media Network we wrześniu częściowo zmodyfikuje ramówkę kanału MTV Polska, która będzie bardziej zbliżona do MTV Europe. - Jak każda modyfikacja ramówki MTV Polska, również i ta wiąże się z chęcią jak najlepszego dopasowania treści programowych do oczekiwań naszych widzów - mówi Denis Pluskota, PR Manager z polskiego oddziału Viacom International Media Networks.
Jak komunikuje nadawca, nie zmienią się treści programowe oferowane przez stację.
- W szczególności wieczorne pasmo prime-time, w którym emitowane są nasze produkcje lokalne - komentuje Denis Pluskota, PR Manager z polskiego oddziału Viacom International Media Networks. - Co więcej, tej jesieni na antenie stacji nie zabraknie kontynuacji naszych hitowych programów - czwartego sezonu reality show „Ex na plaży”, a także już dziesiątej edycji kultowego i cieszącego się stale rosnącą oglądalnością programu „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy” - dodaje.
Pluskota informuje, że niezmieniona pozostanie nazwa kanału, a wszystkie programy będą oczywiście emitowane w języku polskim. - Jak każda modyfikacja ramówki MTV Polska, również i ta wiąże się z chęcią jak najlepszego dopasowania treści programowych do oczekiwań naszych widzów - informuje Pluskota.
Udział MTV Polska w pierwszym półroczu 2018 roku wyniósł 0,08 proc.