Telewizja2009-06-26
0

Nowa struktura i zmiany personalne w Discovery

Spółka Discovery Networks Central Europe dokonała zmian wstrukturze działu zarządzającego portfolio kanałów oraz zespołusprzedającego czas antenowy. W nowej strukturze znalazło sięstanowisko channel directora Poland, która objęła BarbaraBilińska-Kępa, do tej pory channel manager Discovery Historia.

Bilińska-Kępa zarządza teraz całą rodzinąkanałów Discovery w Polsce, a jej poprzedniafunkcja została zlikwidowana. Wcześniej za zarządzanie polskimportfolio odpowiadał Sylwester Molenda, pełniącyfunkcję channel managera Poland and Hungary (znikła ona zestruktury). Molenda objął teraz nowo utworzone stanowisko researchinsight and innovation directora - odpowiada za całość działań iprojektów badawczych firmy w regionie.

Za zarządzaniem oddziałem węgierskim spółki wraz Czechami iSłowacją odpowiada po zmianach Magda Szczawińska,która przeszła na stanowisko channel managera Hungary, CzechRepublic and Slovakia. Wcześniej pełniła ona funkcję on-aircreative directora. Została ona zlikwidowana, bo spółka zdecydowałasię na lokalizowanie działań związanych z oprawą w każdym kraju. Wzwiązku z tym utworzono stanowisko on-air managera Poland, któreobjął Wojciech Walczak, wcześniej on-air creativeproducer w Discovery Historia.

W Discovery Media, dziale firmy odpowiadającymza sprzedaż czasu antenowego kanałów z portfolio Discovery (orazstacji Cartoon Network i Boomerang) Patryk Piputa,dotychczasowy sales manager Poland awansował na stanowisko salesdirectora Poland. Ponadto sprawujący funkcje account managerówSylwia Korycka i Marcin Łukasiewicz przeszli nastanowiska sales managerów, a dotychczasowa account executiveAnna Tomaszewska objęła funkcję account managera.Do zespołu, na nowo utworzone stanowisko research executive,dołączył Paweł Samerek, który do Discovery przeszedł z BiuraReklamy TVP.

W czerwcu nowa osoba dołączyła także do działu sprzedażydystrybucyjnej Discovery Networks CE. Związana wcześniej ze spółkąCanal+ Cyfrowy Marlena Chrząszcz objęła stanowiskoaffiliate sales account managera i odpowiada za dystrybucję kanałówz portfolio Discovery w Polsce oraz bieżącą współpracę z partneramibiznesowymi. Poprzednio tę funkcję sprawował MarcinKanonowicz, który rozstał się z Discovery.

- Awanse oraz przeprowadzone zmiany w strukturze działuzarządzającego portfolio kanałów i zespołu sprzedającego czasantenowy stanowią dowód naszego zaangażowania w ciągłą lokalizacjędziałań oraz rozwój biznesu na każdym z pięciu rynków regionuEuropy Centralnej. Pozwalają też zwiększyć efektywność prowadzonychoperacji - tłumaczy Katarzyna Kieli, General ManagerDiscovery Networks Central Europe.

Autor:pp

Więcej informacji:Discovery

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas