Telewizja2017-10-17
38

Nowa TV rezygnuje z programów Sekielskiego, Czyża i „Mody na sukces”, zostają „24 godziny” i „Więc jak?”

Z końcem października Nowa TV (Grupa ZPR Media) zakończy emisję programów „Teraz ja!” Tomasza Sekielskiego, „Proste pytanie” Marka Czyża i „Tu i teraz”, a także serialu „Moda na sukces”. Dalej będą natomiast nadawane m.in. „24 godziny” i „Więc jak?”.

Programy publicystyczne „Teraz ja!” Tomasza Sekielskiego, „Proste pytanie” Marka Czyża oraz „Tu i teraz” są emitowane od startu Nowa TV na początku listopada ub.r. „Teraz ja!” można oglądać w niedziele o godz. 19:00, „Proste pytanie” - w piątki o godz. 19:00, a „Tu i teraz” - publicystyczną kontynuację programu informacyjnego „24 godziny” - w poniedziałki i czwartki o godz. 19:00.

Według ramówki Nowa TV wszystkie te programy z początkiem listopada znikną z ramówki. Od poniedziałku 30 października przestanie też być emitowany serial „Moda na sukces” (nadawany od poniedziałku do piątku o godz. 19:30).

W zmian w godz. 19-20 będą emitowane po dwa odcinki serialu dokumentalnego „Wojny magazynowe” opowiadającego o specjalistach od handlu antykami, którzy licytują w ciemno zawartość nieznanych magazynów.

Przy czym we wtorki o godz. 19:00 nadal pokazywany będzie program „Więc jak?” Sławomira Jastrzębowskiego, a w środy o tej porze przy okazji najważniejszych wydarzeń będzie od czasu do czasu emitowany „Super temat”.

- „Moda na sukces” wprowadzona została na antenę Nowej TV z myślą o szerokim kręgu odbiorców naziemnej platformy cyfrowej. Jednak MUX-8 po roku funkcjonowania nadal nie gwarantuje dostatecznego zasięgu, w związku z czym struktura widzów jest inna niż zakładaliśmy. W miejsce „Mody na sukces” proponujemy więc od listopada serial „Wojny Magazynowe”, który powinien lepiej odpowiadać oczekiwaniom widzów Nowej TV - uzasadnia te zmiany Ewa Latkowska, dyrektor operacyjny pionu telewizyjnego w Grupie ZPR Media.

Program informacyjny „24 godziny” tak jak dotychczas będzie można oglądać codziennie o 18:30. W ramówce pozostaną też publicystyczno-rozrywkowa „Federacja” (pokazywana od sierpnia w soboty o 18:55), oraz „Bywanie na dywanie” dotyczące show-biznesu (emitowane od maja, obecne w niedziele o 16:50).

- Stawiamy na serwis informacyjny „24 godziny”, który od początku istnienia tworzony jest tak, aby dostarczać wartościowych treści newsowych zarówno widzom, jak i internautom. Program jest codziennie transmitowany nie tylko na antenie, ale także na Facebooku, gdzie stanowi premium content. Niektóre materiały „24 godzin” dystrybuowane w sieci osiągają powyżej 10 mln wyświetleń, co dowodzi wielkiego potencjału udostępnianych przez nas treści - komentuje Ewa Latkowska.

Część programów publicystycznych, które znikną z ramówki Nowa TV, będzie kontynuowana w internecie. - Obecnie intensywnie pracujemy nad stworzeniem nowych formuł dla nich, a także nad zbudowaniem ciekawej i kompleksowej oferty newsowo-publicystycznej skierowanej do internautów - zapowiada Latkowska.

Nowa TV to kolejny po Telewizji WP kanał z ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej, który ogranicza produkcję autorskich programów. Telewizja WP z końcem września zrezygnowała z programu informacyjnego „#dziejesię” (jego dodatkowe wydanie usunięto z ramówki wcześniej) i publicystyczno-lifestylowego „#dzieńdobryWP” (wiosną skróconego o połowę), natomiast zaczęła emisję talk-show Macieja Orłosia.

Według danych Nielsen Audience Measurement we wrześniu br. Nowa TV zanotowała 0,33 proc. udziału w oglądalności naziemnej telewizji cyfrowej, najmniej spośród czterech stacji uruchomionych na MUX-8 pod koniec ub.r.

Autor:tw

KOMENTARZE(38)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas