Agencja BEST image PR uruchomiła nową witrynę internetową.
Autorem strony jest młody informatyk Szymon 'Sputnick' Fiszer.
Do najważniejszych zmian zaliczyć należy wprowadzenie działu „Dla prasy”, w którym pojawiają się wszystkie bieżące informacje prasowe opuszczające agencję, a dotyczące jej Klientów. Najświeższe informacje publikowane są także na stronie głównej serwisu. Po deaktualizacji trafiają do archiwów przygotowanych odrębnie dla poszczególnych Klientów. Tam też będą dostępne w każdej chwili dla zainteresowanych dziennikarzy.
Powstał także dział Partnerzy, a w nim logotypy firm i organizacji, z którymi BEST image PR współpracuje. Miło nam poinformować, że Państwa logotyp również się tam znalazł.
- Do budowy witryny BEST image PR zastosowałem format html 4.01. Dlaczego właśnie on, a nie xhtml? Co prawda oba mają identyczny zestaw elementów i atrybutów, jednak najpopularniejsza przeglądarka i wyszukiwarka nie obsługują xhtml. Dzięki wyborowi zyskaliśmy o wiele lepsze podłoże do skutecznego pozycjonowania strony agencji – mówi Szymon Fiszer.
Dodatkowe atuty przyjętego rozwiązania to rezygnacja z przewagi flasha, w którym informacji nie da się swobodnie powiększać w przeglądarce. Ponadto za flashem nie przepadają wyszukiwarki, a także czytniki ekranowe, które mają z nim spore problemy.
- Zyskała funkcjonalność witryny – w chwili obecnej aktualizacja wyglądu strony, na przykład zmiana koloru tła, położenia danego elementu, wymaga modyfikacji tylko w jednym pliku odpowiedzialnym za wygląd wszystkich dokumentów (zewnętrzny arkusz stylów) – kontynuuje Szymon Fiszer.
W rezultacie wprowadzenia nowej witryny strony BEST image PR ładują się szybciej, są łatwiej dostępne dla różnych odwiedzających i przeglądarek, koszty ich utrzymania są niższe, przebudowa jest łatwiejsza i tańsza, o wiele łatwiej jest utrzymać spójny wygląd stron w całej witrynie, a sam serwis znalazł się wyżej w wynikach wyszukiwania.